Thursday 8 January 2009

W sumie to juz zapomnialam o tym, ze przerwa Swiateczna posluzyla mi rowniez pod wzgledem wypadów do kina... Bo bylismy na "Madagascar 2" !!! Fajny film..choc szkoda ze wiekszosc zabawnych momentow pokazana jest w trailarze... I wedlug mnie jakos wspominajac wczesniejsze kreskowki... "Toy Story" i takie tam... to jednak jakos brak tej JAKOSCI opowiesci...eeehm nie wiem jak to opisac wedlug mnie czegos jest brak.?!.
Bylismy rowniez na filmie "The Day The Earth Stood Still" (przeglupi tytul do zapamietania, kiedy musisz poprosic o bilety w kasie kinowej!!!). "Dzien, w którym zatrzymala sie ziemia" - trailer- swietny...wydawalo mi sie ze pelen efektow specjalnych, ktore zapieraja dech-!! Co prawda film mi sie podobal, ale jakos taki szary...w kolorystyce.
W kazdym badz razie...z powodu tego ze jestem beznadziejna w opisywaniu filmow to od dzis postanowilam umieszczac tytuly filmów na którch bylam w kinie w 2009 roku po prawej stronie w formie listy (bo tak sie czasem zastanawiam ile ja filmow ogladam w kinie w ciagu jednego roku...i w styczniu zazwyczaj rozpoczynam gdzies zapisywac a zanim marzec przyjdzie to zazwyczaj glubie notatki. Tak wiec zobaczymy jak to tym razem bedzie... nie jest to bynajmniej postanowienie noworoczne [*dowiedziec sie ile razy w ciagu roku chodze do kina*]-bo to chyba raczej byloby troche plytkie :P hehe
Co do postanowiec Nowo Rocznych..to zawsze zastanawiam sie ile osob, ktore znam...cos postanawia...hmmm

No comments: