Thursday 13 November 2008



ach co za początek dnia!!!! Dzis listonosz przyniósl mi materialy ktore zamówilam sobie na poczatku tygodnia. W sumie zamawianie materialów przez internet to smieszna sprawa, bo oglądasz tylko zdjecia... Czyli material powinien tak wygladac...hmm a jak to jest w rzeczywistosci..??? Tym bardziej, ze niektore materialy sa grubsze niektóre ciensze. Opis obiecywal bawelne, ale bawelna tez ma rózne grubosci... no w kazdym badz razie czyż te materialy nie sa śliczne??!! Wielka ulga!!! I w przyszlosci jak najbardziej materialy bede zamawiala przez internet- taki wybór!!! Juz mam tysiace pomyslów co moglabym z nimi zrobic, szczegolnie z tym w te piękniutkie kwiatki!!!





choc póki co to musze je gdzies schowac, bo mam tyle nauki przed soba, a one mnie tak bardzo kuszą... i musze spróbowac jakos o nich tymczasowo zapomniec, bo inaczej nie ma szans na moja koncentracje ani dzis ani przez najblizszy tydzien :P
Tak na marginesie: wszystkim polecam taka wlasnoreczna robótkową "twórczosc"!!! uwaga- to wciaga!!!

No comments: